Gail Kim: Vince McMahon nie lubił wrestlingu kobiet

Gail Kim jest jedną z najlepszych zawodniczek na świecie. Nawet kilka lat temu, gdy jej doświadczenie było mniejsze i pracowała w WWE, była uznawana za niesamowitą wrestlerkę oraz jedną z wielu ofiar dywizji Div.

Pomimo tego, że WWE posiadało jedne z najlepszych zawodniczek na świecie, ich priorytetem były seksowne dziewczyny w strojach bikini. W wywiadzie ze Sporting News Gail wypowiedziała się na temat tamtych czasów w WWE, gdzie pracowała po raz drugi od 2008 do 2011 roku.

Jej zdaniem mniej utalentowane, lecz seksowniejsze zawodniczki liczyły się bardziej, ponieważ Vince McMahon nie lubił wrestlingu kobiet.

„Moja szczera opinia jest taka i to jest tylko moja opinia, nie jest to fakt, ale uważam, że Vince McMahon po prostu nie lubił wrestlingu kobiet. Cała rewolucja, która wybuchła się w WWE w ciągu ostatnich lat, wydarzyła się dzięki fanom. Pamiętam, że wszyscy mówili >> Give Divas A Chance << do tego stopnia, że Vince powiedział >> Ok, dam im szansę <<.

To nie był Vince. Dzięki Bogu, że Hunter to zrobił, dzięki czemu Vince mógł zobaczyć te reakcje, które dziewczyny w NXT dostawały. Wtedy to było w porządku, dołączyli do tego i stworzyli temu. Myślę, że on nigdy nie był fanem wrestlingu kobiet nie ważne, czy miał utalentowane dziewczyny, czy nie, ale on nie chciał tego oglądać.

Kiedy tam byłam, to oni nie chcieli, żebyśmy dużo robiły. Nawet jeśli chciałeś zrobić superplex z narożnika, musiałem siedzieć cicho do momentu, aż zrobisz ten ruch i potem mieć nadzieje, że agent się nie zezłości. […] Było to dla mnie niewiarygodne. Zawsze się zastanawiałam, dlaczego zatrudnia się kogoś tylko po to, żeby tej osoby nie wykorzystać w najlepszy sposób? To było zawsze dla mnie najbardziej mylące oraz najbardziej frustrujące. Wszystko kończy się na tym, że byłam w tej organizacji w złym czasie”.

One thought on “Gail Kim: Vince McMahon nie lubił wrestlingu kobiet

  1. Pingback: Wejście Braya Wyatta, Gail Kim o traktowaniu kobiet przez Vince'a McMahona, Szczegóły kontrowersji na gali AAA - MyWrestling

Skomentuj

