Alexa Bliss mówi o swoich relacjach z Sashą Banks

Na podcaście Cheap Heat obecna Raw Women’s Champion Alexa Bliss powiedziała kilka słów na temat swoich relacji z Sashą Banks. Ich związek bardzo ciekawi fanów, ponieważ panie podobno nie lubią siebie w prawdziwym życiu.

The Wicked Witch of WWE powiedziała:

„Zawsze byłam tą osobą, która mówi »Biznes to biznes, życie prywatne to życie prywatne«. Nigdy nie pozwolę, żeby moje zdanie na punkcie, którejś osoby stanęło na drodze zawodowej. Chcę mieć produktywny pojedynek, chcę mieć bezpieczny pojedynek, chcę mieć świetny pojedynek. Chcę wznieść wrestling kobiet w tej organizacji na następny poziom rewolucji. Widziałam to, co ona o mnie powiedziała. Jeśli tak uważa to w porządku. Jednak wiemy, że odkładamy to na bok i mamy produktywną, profesjonalną walkę, ponieważ takie jest nasze zadanie. Ja ufam jej z moim ciałem, ona ufa mi ze swoim ciałem, a ja nigdy, przenigdy nie chcę, żeby komuś coś się stało lub ktoś coś popsuł na mojej warcie. Wiem, że co by się nie działo, ja zawsze będę profesjonalną osobą. To, co o sobie myślimy, nie ma żadnego znaczenia, ponieważ mamy zadanie do wykonania i musimy tam wystąpić oraz zrobić to dobrze”.

O ich problemach było głośno przed ich walką na The Great Balls of Fire, gdzie panie zawalczyły o mistrzostwo kobiet Raw. Panie być może zawalczą ze sobą też na SummerSlam, jeśli Sasha wygra swój pojedynek na Raw.

Skomentuj

