Brandi Rhodes mówi o odejściu z GFW i pobycie w WWE

Nowa zawodniczka Women Of Honor Brandi Rhodes niedawno przestała pracować w Global Force Wrestling. W sieci pojawiło się kilka informacji na temat jej odejścia, ale sama Brandi wypowiedziała się na ten temat w wywiadzie z CBS Radio.

„Niestety cała historia jest małym bałaganem. Widziałam kilka prawidłowych newsów na ten temat, ale nie jest to tak dramatyczne, jak ludzie to opisali. Cody i ja po prostu byliśmy bardzo szczerzy w sprawie tego, co będziemy robić po WWE, jeśli chodzi o kontrakty. Ludzie nie wiedzą co myśleć. Nigdy nie podpisałam kontraktu, którym ludziom się wydaje, że podpisałam z GFW, dotyczącego części mojej wypłaty. Podpisałam tymczasowy kontrakt z Impact Wrestling, gdy dalej byli Impact. W tym kontrakcie była wzmianka, ponieważ już pracowałam z innymi rzeczami w innych programach telewizyjnych. Ta wzmianka mówiła, że jeśli będę robiła coś innego w telewizji, oni muszą ze mną współpracować. Jeśli nie to bylibyśmy w stanie się rozstać. Szczerze mówiąc to, do tego właśnie doszło. Więc nagrywam coś bardzo niesamowitego w Atlancie, ale nie mogę, powiedzieć co to jest”.

—> Cały wywiad

W tym samym wywiadzie skomentowała swój pobyt w WWE, gdzie nie walczyła, lecz pełniła funkcję ring announcerki.

„Bardzo lubiłam być ring announcerką i dobrze się bawiłam. Mogłam w bardzo wiele sposobów stawiać swoje wyzwania związane z tą rolą. Jednak kiedy było się atletą i jest się przyzwyczajonym do bycia osobą fizyczną, czasami to bierze nad tobą górę. I wtedy myśli się „Ok, kiedy dostanę swoją szansę, na pokazanie tego, co potrafię?” Kiedy byłam ring announcerką, byłam tą samą osobą, którą jestem teraz. Kimś, kto chodzi na siłownię, dobrze się odżywia i robi wszystkie te rzeczy. Zawsze byłam osobą fizyczną. Uprawiał łyżwiarstwo figurowe przez 17 lat na bardzo wysokim poziomie. Więc siedzenie i oglądania jak inni ludzie walczą, było dla mnie trudne… Czułam, że był we mnie potencjał i próbowałam. Ludzie widzieli te różne segmenty ze mną i Codym, jak próbujemy odgrywać różne postacie. Byłaby to niezwykła zabawa. Brak możliwości zrobienia tego było trochę frustrujące. Możliwość robienia tego teraz jest świetne i udowadniam sobie samej, że byłam w stanie robić więcej i jestem gotowa na więcej”.

Skomentuj

