Dlaczego Gail Kim źle wspomina swój pobyt w WWE?

GFW Hall of Famer Gail Kim może się pochwalić bardzo udaną karierą w tej organizacji, w której wciąż pracuje oraz, w której będzie walczyć do końca tego roku. Poza swoją karierą w GFW Gail również przez kilka lat pracowała w WWE od 2002 do 2004 i od 2008 do 2011.

Niestety jej pobyt w World Wrestling Entertainment nie był tak udany, jak jej pobyt w GFW, gdzie Kim zawsze była postrzegana, jak największa gwiazda w dywizji, podczas gdy w WWE była traktowana, jak kolejna twarz w tłumie ładnych dziewcząt.

Jedynym osiągnięciem, który osiągnęła, było zdobycie WWE Women’s Championship w swojej pierwszej walce w organizacji. Jednak jej push prędko się skończył. Z samego szczytu spadła na samo dno, którego nigdy się nie wydostała.

W wywiadzie z X-Paciem Gail wytłumaczyła, że wyczucie czasu było po prostu nieodpowiednie.

„Czułam się ograniczana w WWE. Było to po prostu złe wyczucie czasu w tej organizacji. Kiedy po raz pierwszy wkroczyłam do tej organizacji, dywizja kobieta była silna z Trish, Jazz i wszystkimi dziewczynami. Kiedy wydarzyło się pierwsze Diva Search, to wszystko odeszło, wtedy mnie zwolniono, ale dzięki temu zyskałam swoją najlepszą przyjaciółkę Christy Hemme. Zawsze miałam wrażenie, że to nie było dla mnie odpowiednie miejsce.”

Wiele fanów z chęcią zobaczyłoby Gail znowu w WWE, a zwłaszcza w pojedynku z obecną NXT Women’s Champion, ale jak już wcześniej wspomniałem, Gail w tym roku przestanie już regularnie walczyć i zamierza to zrobić w GFW.

Skomentuj

