Żona Bray’a Wyatta wypowiada się na temat jego romansu

W tym tygodniu pojawiły się w sieci plotki na temat romansu ring announcerki WWE JoJo z jednym z topowych zawodników, a ściślej z Bray’em Wyattem. Takie pogłoski zaczęły się pojawiać kiedy Daily Mail wyjawił, że żona byłego mistrza WWE wniosła sprawę o rozwód.

Sporo fanów nie wierzyło tym pogłoskom, ale ostatnio żona Wyatta napisała na swoim profilu społecznościowych poniższą wypowiedź, która sugeruje, że jej mąż faktycznie ją zdradził. W jej wypowiedzi nie ma ani słowa o JoJo, ale ta była widziana w towarzystwie Wyatta przed Raw.

„Jest cicho, dzieci śpią i zostawiona sama z własnymi myślami, uświadomiłam sobie, że cię nienawidzę… Szalona miłość, dreszcze, motylki w brzuchu, które miałam, kiedy wchodziłeś do pokoju…wszystko zniknęło. Nie popełniłeś błędu, lecz podjąłeś półtoraroczną decyzję na całe życie przed całym światem, co na zawsze zmieni moje życie i życie naszych dziewczynek. Byłeś samolubny, nie obchodziło cię, kto Was razem zobaczy. Zraniłeś mnie, zmiażdżyłeś, rozbiłeś mój świat. Ty byłeś moim światem, naszym światem #kingofourcastle…straciłeś nas, rodzinę, którą tak długo budowaliśmy i chroniliśmy. Dokonałeś wyboru. Nienawidzę cię za to, że nas zraniłeś. Z biegiem czasu zobaczysz co straciłeś. Byłam lojalna, wierna i kochałam cię za to kim byłeś, a nie kim się stałeś. Znaleźliśmy miłośc, gdy nie mieliśmy nic i stworzyliśmy dom, rodzinę, wspólne życie. Nigdy nie będziesz już tego miał.”

Skomentuj

