Mandy Leon mówi o odrodzeniu Women Of Honor

Jeśli oglądacie Women Of Honor Wednesday to jest duża szansa, że kilkukrotnie zetknęliście się z The Exotic Goddess Mandy Leon, która jest członkinią rosteru kobiet Ring Of Honor. Dwa lata temu pojedynki kobiet w tej organizacji były niesłychanie rzadkie. Dzisiaj pojawiają się co tydzień na ich kanale na YouTube oraz doczekały się odcinka Ring Of Honor poświęconego tylko nim.

W wywiadzie z USA Today Mandy powiedziała kilka słów na temat budowania dywizji WOH oraz o ich małej rewolucji.

„Kiedy zaczynałam trenować to nie było dywizji kobiet. Miałyśmy kilka pojedynków i po jakimś czasie znowu jako dark matche, ale nie było całego rosteru. Byłam nowa i nie miałam prawa powiedzieć tego podczas mojego pierwszego dnia treningu, ale powiedziałam „Chcę być dziewczyną, która sprowadzi kobiecy wrestling z powrotem do Ring Of Honor. Chcę pomóc w stworzeniu dywizji i pewnego dnia zdobyć historyczny tytuł kobiet Women Of Honor” Rzecz jasna wszyscy popatrzeli się na mnie mówiąc „To jest twój pierwszy. Masz zero doświadczenia. O czym ty mówisz?”

Pewnego dnia zapytałam się czy mogę stoczyć pojedynek z Deonną Purrazzo przed galą w Baltimore i zgodzili się. Miał to być zwyczajny dark match. Organizacja nagrywała pojedynki na YouTube’a. Z jakiegoś powodu to nie wypaliło i postanowili opublikować walkę kobiet, żeby zobaczyć co się wydarzy. W ciągu jednego dnia stało się to wielkie i bardzo popularne. Potem stoczyłyśmy co raz więcej i więcej walk. To stworzyło odrodzenie marki Women Of Honor.

W WWE mamy rewolucję kobiet. My również tworzymy naszą własną rewolucją, o której dużo osób nie wiedziała. Zobaczenie w jakim dzisiaj jesteśmy miejscu jest niezwykłe. Jest to ogromne w moich oczach i wiele to dla mnie znaczy. Nigdy nie myślałam, że będę w tym miejscu, gdzie jestem dzisiaj. Jedyne co trzeba zrobić to poprosić o szansę i wykorzystać ją w pełni oraz mieć osoby, które w ciebie wierzą.”

—> Cały wywiad z Mandy Leon

Mandy podczas wywiadu przyznała również, że planuje kiedyś zadebiutować w WWE. Nie chciała zostać zatrudniona dzięki swojemu wyglądowi więc postanowiła pierwsze zbudować swoje imię na scenach niezależnych. Czy ją lubicie czy nie, należy się jej szacunek za drogę, którą podjęła.

Skomentuj

