Kto wpadł na pomysł stworzenia The Dollhouse?

W historii wrestlingu kobiet było kilka pamiętliwych drużyn takie jak The Beautiful People, LayCool czy The Bella Twins. W 2015 roku w TNA pojawiła się kolejna grupka zawodniczek, która miała odpowiednie kwalifikację, aby dołączyć do grona tych historycznych drużyn. Niestety coś poszło nie tak.

Mówię o The Dollhouse, które na początku składało się z Jade, Marti Bell i mistrzyni Knockouts Taryn Terrell. Fanom najbardziej zaimponowała liderka grupy, czyli Taryn, która do tej pory nie grała roli złego charakterka. Wszyscy byli zaskoczeni tym jak świetnie radzi sobie w odgrywaniu tej nowej postaci.

Wkrótce do grupy dołączyła Rebel po tym jak Taryn doznała kontuzji. Kiedy ich twórca odszedł na dobre, jego miejsce zajęła Awesome Kong co było niezrozumiałe ponieważ pierwotnie Taryn stworzyła The Dollhouse właśnie po to, aby pokonać Kong i zachować przy sobie mistrzostwo.

Pomimo nowego dowództwa, drużyna nie wytrzymała zbyt długo ponieważ Kong została zwolniona, a Jade wolała zająć się zdobyciem tytułu Knockouts. Kawałek po kawałek dom dla lalek runął w gruzach.

Niemniej jednak był to interesujący i świeży koncept, za który jak się okazuje możemy dziękować Christy Hemme. Wyjawiła to jedna z pierwszych członkiń drużyny Jade podczas wywiadu z Impact Asylum.

—> Cały wywiad z Jade

Głównym czynnikiem w tym była Christy Hemme i chyba Dave Lagana oraz Billy Corgan jej pomogli. Wiem, że The Dollhouse było dzieckiem Christy i było to ciekawe wyzwanie, aby sprawić, żeby jej wizja stała się rzeczywistością. Jak mówiłam wcześniej, jestem chłopczycą więc nie czułam się w tym najpewniej i cieszyłam się, że otaczały mnie dziewczyny, które wiedziały co robić ponieważ mogłam się od nich uczyć. Myślę, że mogło to potrwać dłużej, ale nie narzekam. Dobrze było mieć ten czas kiedy mogłam być sobą, czyli twardzielką, która jest gotowa do walki, a nie lalką w domku dla lalek.”

W odróżnieniu od niej ja będę narzekał i powiem, że trwało to zdecydowanie za krótko. Początkowa formacja The Dollhouse wróżyła świetlaną przyszłość. Fortuna niestety nie była po ich stronie. Oh well, oh hell.

Skomentuj

