Angelina Love wspomina pojedynek, w którym doznała wstrząśnienia mózgu

Angelina Love swoją przygodę w wrestlingu rozpoczęła 17 lat temu. Podczas tego czasu wygrała wiele mistrzostw i wzięła udział w wielu pamiętliwych walkach. Jednakże podczas tego okresu wydarzyło się też kilka nieprzyjemnych doświadczeń.

W kwietniu 2010 roku podczas walki rozerwała swój biceps. Kilka lat wcześniej podczas treningu zerwała swoje więzadło krzyżowe. We wrześniu 2009 roku musiała odejść z TNA z powodu problemów z wizą.

Chyba najciekawszym przypadkiem w jej karierze był moment kiedy podczas Triple Threat Matchu o Knockouts Championship doznała wstrząśnienia mózgu. Wydarzyło się to na gali Lockdown w 2009 roku w walce z Taylor Wilde i Awesome Kong. Pomimo urazu i faktu, że Angelina nie wiedziała co się dzieje, wygrała swój pierwszy tytuł tak jak było zaplanowane.

W walce byłam ja, Awesome Kong oraz Taylor Wilde i byłyśmy w stalowej klatce. Raisha Saeed była z Kong, Velvet była poza klatką tak samo jak Raisha. Zaczęłam przywiązywać włosy Kong do klatki, a Velvet mi pomagała i próbowałyśmy ją uziemić. Wtedy się odwróciłam i Taylor wykonała Cross Body z narożnika i wtedy już nie wiedziałam co się dzieje. Pamiętam, że w pewnym momencie podniosłam się i spoglądałam na widownie i wszystko było rozmazane, a potem znowu straciłam rozeznanie. Następne co pamiętam to jak ktoś krzyczy „Przypnij ją!” Spojrzałam na bok i zobaczyłam jak Taylor leży na macie więc przyczołgałam się na nią i przypięłam ją raz, dwa, trzy. Myślałam sobie „Nie mam pojęcia co się dzieje” Nie mogłam wstać i sędzia musiał mnie trzymać. Nie byłam w stanie opuścić ringu, dopiero kiedy światła zgasła. Cała się trzęsłam. Velvet nie miała pojęcia co się wydarzyło, ale sędzia miał więc pomógł mi się wydostać z ringu i wszyscy mi potem pomagali. Była to moje pierwsze i dzięki Bogu ostatnie tak poważne wstrząśnienie mózgu. Przez wiele tygodni odczuwałam skutki uboczne.”

Była Knockouts Champion mówiła o tym wypadku w mini dokumencie Fight Network zatytułowanym Adaptation.

Skomentuj

