Natalya wyznaje, że cierpiała na zaburzenia odżywiania

Natalya podczas rozmowy na Making Their Way to the Ring z Lilian Garcią po raz pierwszy mówiła na temat swoich problemów z odżywianiem w bardzo młodym wieku oraz jak wrestling pomógł jej w leczeniu.

Jest to temat, który niedawno również poruszała była SmackDown Women’s Champion Alexa Bliss. Natalya podobnie jak Alexa padła ofiarą tej choroby.

—> Alexa Bliss mówi o swojej walce z anoreksją

The Queen of Black Harts powiedziała:

Zabawne ponieważ Alexa Bliss mówiła o byciu chorą na zaburzenia łaknienia i właściwie to ja mówię o tym po raz pierwszy. Cierpiałam na tę chorobę kiedy miałam osiemnaście lat i ludzie mówią, że nie idzie jej wyleczyć, ale trwało to około trzy lata i w ciągu dwóch miesięcy po śmierci mojego wujka Owen’a tego lata z siedemdziesięciu dwóch kilo straciłam osiemnaście kilogramów. Moja rodzina bardzo się o mnie martwiła i pamiętam, że byłam na nich zła i zastanawiałam się dlaczego mi się naprzykrzają bo przecież powinni być szczęśliwi z tego, że dobrze wyglądam.

Nie byłam tego świadoma przez wiele lat jak szalenie i strasznie wyglądałam po utracie tak dużej ilości wagi. Nosiłam ubrania dla dzieci i był to dla mnie trudny czas z powodu tragedii ze śmiercią mojego wujka i tym jak to wypłynęło na moją rodzinę oraz przez mojego tatę, który nie był przy mnie ponieważ pracował, był zajęty i był gdzieś daleko. Nie wiem czy dobrze to wytłumaczę, ale w mojej chorobie chodziło o kontrolę. Nie mogłam kontrolować niczego co działo się w moim życiu, ale mogłam kontrolować moje odżywianie. Jest to dosyć wyzwoleńcze i mówiłam na ten temat z Alexą Bliss kiedy razem pracowałyśmy i przyznała się, że przez to przechodziła więc okazałam jej wielki szacunek ponieważ potrzeba dużej ilości odwagi, aby o tym mówić.

Odkąd to się wydarzyło to z nikim nie poruszałam tego tematu publicznie. Było to coś czego nie chciałam przeżywać na nowo, ale kiedy Alexa zaczęła mówić o swojej sytuacji to nabrałam do niej nowego szacunku. Dzięki temu możemy podnosić ludzką świadomość i mówić młodym dziewczynom, że coś takiego jest częste i bardzo wiąże się z wizerunkiem swojego ciała. Jest to coś przez co wiele osób przechodzi czy też w postaci bulimii czy anoreksji czy jedzenia kompulsywnego.

Wrestling pomógł mi uleczyć moje zaburzenia jedzenia i nigdy później nie spoglądałam w przeszłość. Kiedy zakochałam się w wrestlingu zwłaszcza dzięki pomocy TJ’a ponieważ on był moim pierwszym trenerem, że właśnie to chce robić i nie pozwolę na to, aby jedzenie stanęło mi na drodze więc powoli zaczęłam na nowo jeść normalnie i przybrałam na wadze ponieważ tak się dzieje kiedy raz się głodzisz, a później jesz. Przybrałam kilka kilo, ale nie mogłabym być bardziej szczęśliwa, a byłam szczęśliwa ponieważ ścigałam moją pasję, czyli wrestling.

Skomentuj

