AJ Lee mówi o powrocie do WWE

Trzykrotna Divas Champion AJ Lee jest jedną z najpopularniejszych zawodniczek tego pokolenia i z pewnością jej powrót do WWE wielu fanów chciałoby zobaczyć. Odkąd AJ odeszła z WWE w kwietniu 2015 roku, jej przygoda z wrestlingiem dobiegła końca.

Ostatnio jej książka znalazła się na liście bestsellerów więc AJ z pewnością ma ręce pełne roboty. Podczas wywiadu z CBS Sports AJ skomentowała prawdopodobny powrót do WWE:

Jestem teraz taka szczęśliwa tam gdzie jestem i uważam, że miałam taką doskonałą karierę, której nie chciałabym zniszczyć. Czuje, że wszystko zatoczyło pełny okrąg i jest idealnie tak jak sobie to wymarzyłam. Ale kto wie?”

Aj również wypowiedziała się na temat obecnej pozycji kobiet w WWE. Coś na co jej pokolenie bardzo ciężko pracowało. AJ powiedziała:

Serce mi się raduje. To jest wszystko czego kiedykolwiek chciałam w tym biznesie kiedy tam byłam i kiedy były tam te wspaniałe kobiety po tym jak odeszłam. Jest tam dalej wiele świetnych dziewczyn, z którymi miałam okazje pracować albo mieć ich tryout matche. Chcę dla nich jak najlepiej i strasznie się cieszę, że dostają swój zasłużony czas. To wszystko o czym marzyłyśmy i o co walczyłyśmy. Jestem z nich dumna. Mam nadzieje, że również dostają takie same wypłaty jak mężczyźni skoro są postrzegani na tym samym poziomie. Mam nadzieje, że tak jest ponieważ szczerze mówiąc to tylko połowa tej bitwy.”

Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem.

2 thoughts on “AJ Lee mówi o powrocie do WWE

Skomentuj

