Brandi Rhodes mówi, że inne zawodniczki wyrzucały jej walizki z szatni

Obecna TNA Knockout Brandi Rhodes swoją przygodę z wrestlingiem rozpoczęła w 2011 roku w WWE, gdzie przez jakiś czas odgrywała rolę ring announcerki aż do grudnia 2011 roku kiedy postanowiła odejść i później powrócić w 2013 roku.

Na swojej stronie Being Brandi Rhodes w jednym z wpisów Brandi podzieliła się historią o tym jak inne zawodniczki w szatni nienawidziły jej i dały jej to do zrozumienia. Brandi napisała:

Czy wiecie, że w wrestlingu było czymś normalnym kiedy weteranki w szatni poddawały próbom nowicjuszki? Nie w stylu „Dołącz do zgromadzenia”, ale w stylu „Nienawidzimy cię i mamy nadzieje, że umrzesz” Kiedy po raz pierwszy pracowałam z WWE to dostałam się na główny roster po trzech tygodniach. To BARDZO szybko. Męscy zawodnicy ostrzegali mnie przed „dziewczyną 1, dziewczyną 2, dziewczyną 3, dziewczyną 4 i dziewczyną 5” – czy nie jestem urocza przez to, że zmieniam imiona, by chronić winowajców?

Okazało się, że Ci zawodnicy mieli racje. Od momentu kiedy weszłam na scenę, te dziewczyny mnie nienawidziły. Donosiły na mnie szefom z różnych przyczyn. Wyrzucały moje torby na korytarz tylko po to, żeby być wredne i gadały na mój temat tyle gówna, że mogły by nawozić całe boisko futbolowe. Dlaczego? Zapewne, aby spróbować sprawić, że odejdę ponieważ mój szybki awans oznaczał, że jestem zagrożeniem, a nikt nie chciał oddać swojego miejsca. Albo może dlatego, że nowa dziewczyna zawsze sprawia, że większość facetów się za nią ogląda. Na szczęście obejrzał się też za mną mój mąż i po tym nie musiałam się użerać z jakimś zamieszaniem. Ale do tego dnia myślę o tym i śmieje się z tego jak wredne i żałosne niektóre z tych kobiet były zamiast być uprzejme.

(…) Moim celem jest zawsze bycie miłym dla nowych osób. Nie jestem najdłużej panującą weteranką, ale byłam tu przez jakiś czas. Ludzie tacy jak Nattie miały wystarczającą ilość godności, żeby być miłe do mnie kiedy przyszłam. Dlatego przyjaźnimy się do tego dnia. Próbuje być tą uprzejmą kobietą. Dobro przyciąga dobro. Więc dlaczego nie rozprowadzać tej dobroci? Szczęśliwi ludzie dobrze razem pracują. Dobre stosunki oznaczają dobre i bezpieczne pojedynki. Brzmi prosto!”

Cały wpis Brandi możecie przeczytać pod tym linkiem.

Kim według Was były te zawodniczki, które źle traktowały Brandi?

4 thoughts on “Brandi Rhodes mówi, że inne zawodniczki wyrzucały jej walizki z szatni

Skomentuj

