Raquel mówi o tym jak została wyrzucona z szatni i o odejściu z TNA

Dwa miesiące temu była zawodniczka WWE Tough Enough Gabi Castrovinci znana fanom TNA jako Raquel potwierdziła na swoim Twitterze, że nie jest już częścią dywizji Knockouts.

Była menadżerka The BroMans wypowiedziała się na ten temat na Spotlight On na AfterBuzz TV.

Rozpoczął się styczeń. Dostałam e-mail o nadchodzących nagraniach. Nikt się do mnie nie zgłosił w sprawie przedłużeniu mojego kontraktu. Kilka zmian działo się wtedy w organizacji. Kiedy przyjdzie odpowiedni czas to może zostaną prowadzone rozmowy o moim powrocie. Dzięki temu mam więcej szans by walczyć.”

Początki Raquel w TNA nie były łatwe. Zadebiutowała kilka miesięcy po byciu wyeliminowaną z WWE Tough Enough. Rozpoczęła storyline z obecnym mistrzem wagi ciężkiej Lashley’em jednak te plany szybko zostały odwołane z niewiadomych przyczyn. W wywiadzie Raquel wyjaśniła to mówiąc, że jedna z osób, która miała z nią pracować w tym storylinie odeszła w ostatniej chwili więc odrzucono te plany.

Jakiś czas po tym pojawiły się w sieci plotki, że Raquel została wyrzucona z szatni Knockouts na jednych z nagrań TNA. Raquel potwierdziła te plotki i objaśniła całą sytuację.

Pierwszy raz byłam na takiej gali wrestlingu. Kiedy byłam w Tough Enough to poszliśmy na Raw, ale zabroniono nam rozmawiać z zawodnikami za kulisami. Wchodząc do TNA byłam bardzo nieśmiała. Jestem bardzo nieśmiałą osobą. Przyjechałam tam w drugi dzień nagrań w środku dnia. Miałam coś nakręcić. Jestem cała zdenerwowana i wchodzę. Poszłam się przebrać i z nikim się nie przywitałam. W wrestlingu coś takiego jest niedopuszczalne, ale nie wiedziałam tego wtedy. Sprowadzili mnie do pokoju i powiedzieli, że jestem mile widziana w szatni jeśli zasłużę na szacunek. Na szczęście Chelsea Green miała wtedy tryout z TNA i wszystko mi wyjaśniła. Skończyłam ten dzień nagrań i przez jakiś czas nie wpuszczano mnie do szatni.”

Skomentuj

