Natalya mówi o swoim feudzie z Nikki Bellą

The Queen of Black Harts Natalya ostatnimi czasy pokazała nam wszystkim swoją ciemniejszą, wredniejszą stronę głównie podczas jej konfliktu z najdłużej panującą mistrzynią Div Nikki Bellą.

Była Divas Champion podczas wywiadu ze Sports Illustrated wypowiedziała się na temat jej storyline’u z Bellą. Uważa, że dzięki temu feud’owi udowodniła wszystkim, że potrafi grać złą postać.

Kiedy spoglądam na swój feud z Nikki Bellą to naprawdę chodziło tylko o mnie. Fabuła opowiadała o Nattie, która odnajduje się w roli Bad Girl i większość pracy mojej postaci przez ostatnie sześć do ośmiu miesięcy w WWE polegała na przemianie z ukochanej ulubienicy fanów w nikczemną, złą dziewczynę. Naprawdę wierzę, że mój feud z Nikki pozwolił mi udowodnić światu, że potrafię grać kogoś przebiegłego i podłego. Kiedy dostaje się szansę w WWE to chcę się ją w pełni wykorzystać. Chcę pokazać, że jestem świetna i ta rywalizacja z Nikki pomogła mi to pokazać widowni WWE.”

Natalya wypowiedziała się również na temat planowanego turnieju kobiet w WWE, o którym co chwilę chodzą pogłoski. Plotki głosiły, że w turnieju wezmą udział panie ze scen niezależnych, czyli takie, które nie podpisały kontraktu z WWE. Natalii jednak to nie przeszkadza i z chęcią wzięłaby w nim udział.

Jeśli jest turniej dla kobiet to z chęcią wzięła bym z nim udział. Często byłam w NXT i często dostawałam szansę od Triple H więc jeśli chcą, bym wzięła udział w turnieju kobiet to z uśmiechem na twarzy pokaże najlepsze rzeczy, których nie widzieli. Można na mnie liczyć jeśli się mnie zaprosi.”

Cały wywiad możecie przeczytać pod tym linkiem.

Co sądzicie o ostatnich występach Natalii? Jesteście fanami jej nowej roli?

Skomentuj

