Vickie Guerrero chce, aby Tamina wprowadziła ją do WWE Hall of Fame

Co roku zasłużeni pracownicy WWE zostają włączeni do WWE Hall of Fame. Jednak dalej jest wiele osób, które pomimo swoich osiągnięć nie zajęły tam swojego ciężko zapracowanego miejsca. Jedną z nich jest była SmackDown GM Vickie Guerrero.

Vickie okazała się być nieoszlifowanym diamentem kiedy dołączyła do WWE. Przez wiele lat była jedną z najbardziej znienawidzonych przez publiczność osób. Brała również udział w wielkich storylinach z takimi gwiazdami jak Edge, The Undertaker czy John Cena. Vickie zdecydowanie pewnego dnia zostanie włączona do Hall of Fame i wiemy już kto najprawdopodobniej będzie miał zaszczyt ją wprowadzić.

Podczas Q?&A z Kevin’em Eckem z Pressbox Vickie wyjawiła, że jedną z wymarzonych osób jest obecna zawodniczka WWE Tamina. Vickie powiedziała:

Jedną z nich zdecydowanie jest Tamina. Była moją partnerką w trasie. Dalej rozmawiamy przynajmniej dwa razy w miesiącu. Mam z nią wyjątkową przyjaźń. Była przy mnie podczas wielu trudnych chwil w moim życiu osobistym, a ja byłam przy niej. Inną osobą byłby Johnny Ace ponieważ to on pomógł mi z moim kontraktem i pomógł mi się zapoznać z wieloma rzeczami. Wierzył we mnie i był wielką częścią mojej kariery. Prawdziwym zaszczytem było by gdyby Vince tam był i powiedział kilka słów ponieważ on też maczał palce w wielu sytuacjach.”

Całe Q&A znajdziecie pod tym linkiem.

Skomentuj

