Jade mówi o swoim odejściu z TNA i feudzie z Rosemary

Kilka wielkich gwiazd odeszło w zeszłym tygodniu z TNA i była TNA Knockouts Champion Jade jest jedną z nich. Informacje o odejściach zszokowały wiele osób. Jade podczas podcastu The VIP Loungue z MVP skomentowała swoje odejście z TNA, gdzie pracowała już prawie dwa lata.

Była członkini The Dollhouse powiedziała:

Tylko jedna rzecz. Nigdy nie zostałam zwolniona. Nigdy nie zostałam wyrzucona czy krzyknęłam „Hej TNA, F-U” czy też odeszłam. Mój kontrakt wygasł w tym tygodniu. Jestem w 100% wolnym agentem więc bookuje sobie gale ze scen niezależnych. Przysłali mi przedłużenie umowy i jesteśmy w trakcie negocjacji, ale na razie sprawdzam inne tereny. Zobaczymy co się wydarzy. W tym momencie pomiędzy mną i TNA wszystko jest dobrze.”

Swoją ostatnią walkę w TNA jak na razie Jade stoczyła o Knockouts Championship z obecną mistrzynią Rosemary. Był to Last Knockout Standing Match i jak na razie ostatni rozdział wojny Red vs.Blue. Jade powiedziała kilka słów na temat swoich pojedynków z The Demon Assassin:

Ona jest najbardziej kreatywną osobą jaką znam więc to ona dawała wszystkie pomysły. Jest geniuszem. Nigdy nie walczyłyśmy przed naszymi walkami na Impact. Znałyśmy się od czasów Shimmer i zawsze chciałyśmy ze sobą walczyć, ale to były czasy kiedy ja byłam Mią Yim, a ona Courtney Rush. Nie miała tego gimmicku, który ma teraz więc czuje, że gdybyśmy zawalczyły w Shimmer to nasz feud byłby zupełnie inny. Po raz pierwszy zawalczyłyśmy na gali One Night Only i wtedy próbowałyśmy wyczuć siebie nawzajem w ringu. Po tym coś po prostu między nami kliknęło, wiedziałyśmy, że damy radę coś stworzyć więc było to ciekawa historia. Ona jest gotowa zrobić wszystko co się da więc nie miała z niczym problemu. Jest twardą dziewczyną.”

Jade mówiła również między innymi o prawdopodobnym debiucie w NXT, nadchodzących galach Shimmer i wrestlingu w Wielkiej Brytanii. Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem.

Chcielibyście zobaczyć Jade znowu w TNA?

Skomentuj

