Summer Rae mówi o swoim najulubieńszym momencie w ringu

The First Lady of NXT Summer Rae, której nie widzieliśmy na ekranie WWE od lata z powodu jej kontuzji podzieliła się ostatnio w wywiadzie swoim najulubieńszym momencie w swojej kilkuletniej karierze w świecie wrestlingu.

Pomimo walczenia na dwóch WrestleManiach najulubieńszym momentem Summer jest jej rozstanie z Rusev’em na jednym z odcinków Raw w październiku 2015 roku. Rae powiedziała:

Moim najulubieńszym momentem w ringu tak naprawdę nie jest żaden z moich pojedynków. Jest nim momentem, w którym dostałam szansę by napisać moje własne promo i przed wszystkimi je wygłosić. Było to w Chicago, gdzie w wtedy mieszkałam. Rozstałam się wtedy z Rusev’em na ekranie. Naprawdę się w to wczułam i czułam się szczęśliwa, że pozwolili mi to napisać. Było to niesamowite i widownia bardzo mnie wtedy poparła. Dostaję gęsiej skórki kiedy o tym myślę.”

Segment, o którym Summer mówi możecie obejrzeć poniżej.

Summer również wyjawiła kim jest jej ulubiona przeciwniczka w ringu:

Moją ulubioną przeciwniczką jest Natalya. Zawsze uwielbiam z nią walczyć. Jest kimś, która rzuca mi wyzwania i robi wszystko bym wypadła lepiej za każdym razem kiedy wchodzimy razem do ringu. Uwielbiam również Sashe Banks. Chemia, która jest pomiędzy nami jest niesamowita!”

Cały wywiad z Athleisure możecie przeczytać pod tym linkiem

Skomentuj

