Alexa Bliss mówi, że z powodu anoreksji była bliska śmierci

Pierwsza w historii dwukrotna SmackDown Women’s Champion Alexa Bliss była gościem w najnowszym odcinku Off the Top Rope, gdzie wypowiedziała się między innymi na temat dywizji kobiet SmackDown oraz swoich idoli.

Alexa również poruszyła temat, o którym mówiła miesiąc temu, czyli o swojej walce z anoreksją. Jej poprzednią wypowiedź znajdziecie pod tym linkiem, a poniżej znajduje się jej komentarz z Off the Top Rope.

Kiedy zostałam zdiagnozowana z anoreksją, lekarze powiedzieli mi, że byłam 24 godziny od śmierci. Powiedzieli moich rodzicom, że sposób w jaki moje ciało przyjmuję chorobę sprawi, że moje organy się nie nadadzą. Umieścili mnie w szpitalu z powodu bradykardii i nie pozwolili mi spać ponieważ bali się, że dojdzie do zatrzymania akcji serca kiedy będę spać. Więc była to jedna z tych rzeczy kiedy się wie, że twoje życie będzie tylko kolejną statystyką. Jedna na trzy osoby umiera z powodu anoreksji i lekarze powiedzieli mi, że byłam blisko bycia tą jedną osobą i przeszłam przez to dwa razy. Wiedząc, że moje ciało nie zniesie kolejnego przypadku i wiedząc, że pomimo tego co dzieje się w twoim życiu to nie chcesz zostać kolejnym numerem w statystykach. Chcesz by twoje życie coś znaczyło. Właśnie dlatego byłam tak otwarta na ten temat ponieważ pamiętam, że przeglądałam czasopisma i oglądałam telewizję i myślałam „Dlaczego ja nie mogę wyglądać jak te dziewczyny? Co jest ze mną nie tak?” Chcę być tą osobą, która pokazuje, że jest to okej. Mam 1,5 metra wzrostu, mam pulchne ciało i kocham to. Jestem zaokrąglona, jestem silna. Nie zamieniłabym tego na te 36 kilogramów, którymi byłam i zastanawiałam się czy się obudzę następnego dnia. Tak jak Sara powiedziała, to nie jest sprint, ale maraton. Ten proces następuje dzień po dniu. To jest jedna z tych sytuacji kiedy musisz wiedzieć, że twoje życie znaczy o wiele więcej niż kolejny numer w statystyce.”

Cały wywiad możecie obejrzeć poniżej.

One thought on “Alexa Bliss mówi, że z powodu anoreksji była bliska śmierci

  1. Pingback: Natalya wyznaje, że cierpiała na zaburzenia odżywiania | Women Of Wrestling Poland

Skomentuj

