Naomi opowiada o swojej pierwszej gali wrestlingu, na której była

Była SmackDown Women’s Champion Naomi była gościem w najnowszej edycji Making their Way to the Ring prowadzonym przez Lilian Garcie. Podczas wywiadu Naomi podzieliła się swoim pierwszym doświadczeniem kiedy zasiadła na widowni i oglądała gale wrestlingu. Powiedziała:

Miałam 21 lat. Mój brat był fanem wrestlingu dorastając, ale ja nie. Nigdy za bardzo o tym nic nie wiedziałam oprócz tego co opowiadał mi mój brat. Zobaczyłam show na żywo i pamiętam, że odbył się Six Divas Bikini Tag Team Match. Pamiętam, że były tam Gail Kim, Kelly Kelly i Alicia Fox. Ale zobaczenie tych niesamowitych ciał, wrestlingu, kopania tyłka, wyglądania pięknie i zabawiania ludzi sprawiło, że widzę te dziewczyny i chcę to robić. Mogę to zrobić. To jest niesamowite. Od tamtego momentu zaczęłam zadawać pytania i wpadłam na Ricky Santane, który załatwił mi tryout, pomógł mi w FCW i potem podpisałam kontrakt w 2009 roku.”

Naomi wyjawiła również, że namówienie WWE na spróbowanie jej glow gimmicku zajęło jej dwa lata.

Cały wywiad znajdziecie poniżej.

Skomentuj

