Lacey Von Erich mówi o swoim krótkim pobycie w WWE

Lacey Von Erich reprezentuje trzecie pokolenie słynnej rodziny Von Erich. Jej ojcem jest The Texas Tornado Kerry Von Erich. Pomimo złych wspomnień ze świata wrestlingu, Lacey spróbowała swoich szans w 2007 roku kiedy podpisała kontrakt z WWE.

Była członkini The Beautiful People w wywiadzie ze stroną For The Win opowiedziała historię o tym jak Vince McMahon skontaktował się z nią po tym jak zobaczył jej profil na MySpace. Lacey skomentowała swój krótki pobyt w dawnej szkole treningowej WWE – Florida Championship Wrestling, gdzie trenowała z takimi zawodniczkami jak The Bella Twins, Natalya, Alicia Fox czy Maryse.

Nigdy w życiu nie myślałam o rozpoczęciu kariery w wrestlingu. Vince McMahon zadzwonił do mnie i spytał się mnie czy chcę zostać Divą. Nie wiedziała kto to w ogóle jest Diva. Każdy związany z wrestlingiem w mojej rodziny zmarł więc był to bardzo drażliwy temat w mojej rodzinie. Kazał mi przylecieć bym mogła obejrzeć show i dużo wtedy płakałam. Chociaż show było inne niż to, które widziałam gdy byłam młoda w Sportarorium w Dallas, zapach Bengay (maść przeciwbólowa) i zawodnicy, którzy owijają taśmą swoje nadgarstki przypomniały mi kiedy byłam w tej szatni jako dziecko. Tego samego wieczoru podpisałam kontrakt z WWE. Byłam singlem, miałam 8 miesięczne dziecko i miałam 20 lat. Ciężko było mi trenować we Florydzie. Trudno było mi zostawić dziecko pod opiekę komuś obcemu i te wszystkie kłamstwa i zdrady, które zawodnicy popełniają tylko po to by upewnić się, że nie dotrzesz na większą scenę ponieważ martwili się, że będziesz bardziej sławny niż oni. Nie mogłam tego więcej znieść i byłam bardzo zakochana w moim chłopaku Grant’cie, który teraz jest moim mężem. On mieszkał w Kalifornii, a ja na Florydzie i odeszłam by być z nim.”

Jakiś czas temu pojawiły się również informację o tym, że córki byłych zawodników (w tym Lacey) rozpoczną swoją własną federacje. Lacey powiedziała na ten temat kilka słów.

Zaczynamy za bardzo, bardzo niedługo. Mamy wiele możliwości jeśli chodzi o telewizję…Ale ruszymy teraz w trasę ponieważ mamy wiele zawodników.”

Cały wywiad możecie przeczytać pod tym linkiem.

Skomentuj

