Marti Bell komentuje swoje odejście z TNA

Kilka tygodni temu pisałem o odejściu Marti Bell z TNA po tym jak nie pracowała na ich styczniowych nagraniach. Marti udzieliła ostatnio wywiadu dla WrestleZone, w którym skomentowała swoją sytuację z TNA.

Między innymi powiedziała, że sama postanowiła odejść i jej kontrakt jeszcze nie wygasł. Bell powiedziała:

To jest zabawne ponieważ nikt nawet nie pomyślał, żeby się mnie o to spytać. Żadna strona, która wyjawiła tę historię. Nie poświęcili czasu by napisać do mnie czy do mnie zadzwonić i powiedzieć „Hej! Możemy porozmawiać? Co się dzieje?” Wszyscy po prostu przypuszczali. Mój kontrakt nie wygasł. Mój kontrakt wygasa dopiero pod koniec tego miesiąca. Poprosiłam o moje zwolnienie. Uważałam, że jest to coś co muszę zrobić dla samej siebie. Rozstaliśmy się na przyjaznych stosunkach. Drzwi dla mnie stoją otwarte. Nie zatrzasnęłam ich. Powiedziałam „Jeśli jest coś do zrobienie i jesteście zainteresowani to mam swój telefon przy sobie. Jestem gotowa by Was wysłuchać.” Doszłam do tego momentu kiedy pomyślałam, że muszę to zrobić dla siebie. Myślę, że dużo osób w tym fanów i może nawet innych zawodników nie rozumie, że jest wiele utalentowanych dziewczyn w tej szatni. Jest również określona ilość czasu antenowego. Więc z powodów, nad którymi nie mogłam panować lub oni nie mogli, nie było po prostu dla mnie miejsca by się wpasować. Więc zamiast siedzieć w domu to rzucałam pomysłami. Tak się dzieje w wrestlingu. Jak wszyscy widzieliśmy The Dollhouse, sprawy czasami nie idą tak jak to sobie zaplanujemy. Po prostu nie chciałam siedzieć w domu. Chciałam biegać za innymi szansami. Chciałam tej wolności by móc to robić i nie wpaść w żadne kłopoty.”

One thought on “Marti Bell komentuje swoje odejście z TNA

Skomentuj

