Brandi Rhodes mówi o swoich problemach z Rosemary

Od kilku tygodni na Impact Wrestling TNA Knockouts Champion Rosemary próbuje namówić jedną z najnowszych zawodniczek w organizacji Brandi Rhodes do dołączenia do jej grupy zwanej Decay.

Za każdym razem Brandi jej odmówiła, ale wygląda na to, że The Death Dealer się nie poddaje. W wywiadzie z ImpactWrestling.com Brandi powiedziała kilka słów na temat jej problemów z mistrzynią Knockouts. Brandi powiedziała:

Może i jestem nowa, ale nie jestem głupia. Wiem, że Rosemary zapewne nie zostawi mnie w spokoju więc mam plan na ten czwartek. Biorę sprawy w swoje własne ręce. Nie podoba mi się kiedy ktoś traktuje mnie jak zabawkę i jestem gotowa by się jej pozbyć z mojego życia. Co się wydarzy to się wydarzy. Myślę, że Rosemary jest zainteresowana taką osobą jak ja z wielu powodów. Po pierwsze, jesteśmy całkowitymi przeciwieństwami. Podczas gdy ona jest zainteresowana gniciem, a ja jestem na Instagramie i pisze o najnowszych kosmetykach. Jestem przeciwieństwem gnicia. Jestem byłą modelką, która zmieniła się w osobliwość w telewizji, która stała się zawodniczką. Robiłam dużo wytwornych rzeczy. Rosemary udaje, że nienawidzi ekskluzywnego życia, ale z pewnością jest nim zaciekawiona. Kto wie co się kryje pod tym Decay. Może tam być następna Heidi Klum jeśli ktoś da jej szansę. Nie chcę się przyjaźnić z Rosemary, ale nie chce być też jej wrogiem. Chcę iść swoją drogą i być pewna, że ona idzie swoją. Jeśli nie to rozpęta się szaleństwo. Ale ja również mam wiele szaleństwa w sobie. Czy ona naprawdę chcę ze mną zaczynać? Dowiemy się w tym tygodniu!”

Skomentuj

