Molly Molly mówi o swoim odejściu z WWE

Dwukrotna WWE Women’s Champion Molly Holly pojawiła się na jednej z ostatnich edycji Art of Wrestling Colt’a Cabany, gdzie mówiła o początkach swojej kariery, zapłaceniu za szkołę treningową Beth Phoenix, życiu po WWE i trenowaniu uczniów w The Academy School of Professional Wrestling.

Molly również powiedziała kilka słów na temat swojego zaskakującego odejścia z WWE w 2005 roku. Molly powiedziała:

Wiedziałam, że muszę to zrobić jakiś rok zanim faktycznie to zrobiłam. Płakałam każdego dnia w pracy, byłam smutna i przez tyle lat żyłam z małą ilością snu, czasami z czterema czy pięcioma godzinami na noc przez cztery dni pod rząd, a poza tym zawsze byłam chora. Z powodu ciągłego wyczerpania co chwile łapałam przeziębienie. Zawsze byłam chora, zawsze byłam zmęczona, moje ciało bolało i ponieważ osiągnęłam wszystko co było do osiągnięcia w kobiecym wrestlingu, czułam, że nie mam już nic do dodania. Byłam przemęczona i nieszczęsna i chciałam już mieć to za sobą, lecz nie odeszłam ponieważ zarobki były dobre. Potem doszło do tego stopnia, że nie miało znaczenia ile mi płacą. Po prostu nie mogłam tego dalej znieść.”

Całego wywiadu możecie wysłuchać pod tym linkiem.

Skomentuj

