Alexa Bliss mówi o swojej walce z anoreksją

Ostatnio na stronie pojawił się post o Mickie James, która podzieliła się ze wszystkimi o swoich okropnych doświadczeniach z przyszywanym dziadkiem. Tym razem obecna SmackDown Women’s Champion Alexa Bliss poruszyła inny bardzo poważny problem wielu osób – anoreksje.

The Wicked Witch of WWE podczas wywiadu z Akron Beacon-Journal podzieliła się swoimi doświadczeniami z tym problemem podczas jej czasów w liceum i na studiach. Alexa powiedziała:

Po raz pierwszy przeszłam przez to w liceum. Potem kiedy dołączyłam w college do drużyny cheerleaderek miałyśmy bardzo surową dietę, której musieliśmy przestrzegać. I wtedy wróciłam do zdrowia po moich pierwszych zaburzeniach odżywiania. (…) Przeszłam od 120 funtów do 80 funtów w jakieś sześc tygodni. To był główny powód dlaczego opuściłam Uniwersytet Akron. To było po meczu footballu. Powiedziałam swojemu trenerowi, że muszę iść do domu i uzyskać pomoc. Zgłosiłam się do Ogólnonarodowego Szpitala Dziecięcego w Columbus i lekarze tam byli niesamowici i pomogli mi przez to przejść. Był to trudny okres, ale stworzył ze mnie osobę, którą dzisiaj jestem. To nie jest tak, że myślisz „Och, wyleczyłem się z anoreksji” Nie można z tego wyzdrowieć. Żyje się z tym do końca swojego życia. To nie jest sprint. To maraton.”

Cały wywiad możecie znaleźć nieprzetłumaczony pod tym linkiem. Alexa mówiła w nim również o swoim pierwszym Steel Cage Matchu oraz o zmianie stylu życia po zostaniu znaną zawodniczką w WWE.

Skomentuj

