Mickie James mówi o byciu molestowaną jako nastolatka

Podczas rozmowy z Lilian Garcią na jednym z najnowszym odcinków On Their Way to the Ring Mickie James poruszyła temat swojej mrocznej przeszłości kiedy jako nastolatka była molestowana przez swojego przyszywanego dziadka. Mickie powiedziała:

Moja siostra i ja byłyśmy obie molestowana, odkąd miałam dziewięć lat do prawie moich piętnastych urodzin – więc sześć lat. I nikt nie wiedział. Nigdy o tym nie mówiłam. Wstydziłam się tego. Dlatego teraz o tym mówię ponieważ czuję, że nie mam się już czego wstydzić. Po tym wszystkich co osiągnęłam w życiu i po tym co przeżyłam, zrobiła to ze mnie silniejszą osobę i tak było to kiepskie. Kiepskie było chodzenie do liceum. I wszyscy, wszyscy inaczej sobie z tym radzimy, ale ja teraz widzę jako osoba dorosła, że odbijało się to na wielu decyzjach, które podjęłam czy chodziło o coś w związku czy po prostu o jakąś decyzję. Ale również odbiło się to na mojej walce z wieloma rzeczami. Kiedy musisz siedzieć przed sądem i opowiadam te historię co Ci się stało i wszystko inne przed twoimi rówieśnikami i członkami rodziny, przed człowiekiem, który Ci to zrobił, było to po prostu ciężkie. Było to naprawdę bardzo ciężkie. Walczyłam z tym przez bardzo długi czas i odkryłam inne sposoby ucieczki. Czy byłby to wrestling czy też narkotyki czy też związek – wszystko co pomogło mi zaakceptować siebie.”

Mickie również skomentowała ponowne pracowanie teraz ze swoim byłym chłopakiem Johnem Ceną. Przez wiele lat dużo plotek krążyło po internecie, że to przez Mickie John musiał wziąć rozwód, a kiedy z nią zerwał to Mickie musiała zostać przeniesiona na inne show bo nie mogła w stanie znieść bycia wokół niego na tym samym show. Jak wiadomo teraz John spotyka się z Nikki Bellą. Mickie powiedziała:

Jesteśmy dorośli i ten biznes jest jaki jest. Wszyscy mamy związki, które nie wyszły. Myślę, że ze względu na bycie dorosłymi i profesjonalistami…Mam nadzieje i jestem prawie pewna, że będzie super ponieważ zapewne będę musiała pracować z Nikki i wiem, że możemy razem stworzyć coś niesamowitego.”

Cały wywiad możecie obejrzeć poniżej. Mickie mówiła również o byciu w drużynie z CM Punkiem, swoim storyline obsesyjnej fanki i powrocie do WWE.

Skomentuj

