Kto pomógł Lanie stworzyć postać The Ravishing Russian?

The Ravishing Russian Lana zadebiutowała w NXT pod koniec 2013 roku jako menadżerka Ruseva. Wkrótce para znalazła się na głównym rosterze, gdzie Rusev pokonywał każdego rywala, a razem z Laną wielbili prezydenta Rosji – Vladimira Putina.

Ich gimmick szybko stał się hitem dzięki czemu Lana miała okazje pracować z takimi gwiazdami jak The Rock, John Cena czy Chris Jericho. W wywiadzie z Complex, gwiazda Total Divas opowiedziała początki powstawania jej postaci i przypisała wymyślenie tego pomysłu Triple Howi. Lana powiedziała:

Dużo czynników miało wpływ na moją postać. Pierwszego dnia w szkole treningowej, Dusty Rhodes był szefem creative team’u. Rzucałam mu jakieś 15 pomysłów na moją postać ponieważ jestem aktorem, opowiadam historię. Mam kreatywny umysł. Przychodziłam i zaczęłam mówić po rosyjsku w moim pierwszym promie. Był to mój pierwszy tydzień w NXT. Eva Marie została umieszczona na show, JoJo została umieszczona na show, a ja i Alexa zostałyśmy odesłane do szkoły treningowej za co jestem bardzo wdzięczna ponieważ nauczyłam się bardzo wiele od Dusty’ego Rhodes’a i Triple H’a. Zaczynałam mówić po rosyjsku, potem przechodziłam na angielski i Dusty Rhodes powiedział „Kochaniutka, chcę żebyś pracowała z Rusenov’em” I zaczęłam myśleć „Kim jest Rusenov? Kto to jest?” Domyśliłam się, że chodzi o tego z Bułgarii. Zaczęliśmy my robić różne proma, zwłaszcza takie komediowe. Ale każdego dnia przychodziłam i spotykałam się z Dusty’m, dawał mu inne pomysł na dziewięciu stronach i skomplikowane scenariusze. (…) Ale Triple H był tą osobą. Już wtedy dyskutowali o debiucie Ruseva na głównym rosterze. Triple H widział dużo naszej pracy, ale większość z tego była humorystyczna i powiedział „Chcę, żebyście spróbowali zrobić coś poważnego” Triple H kazał mi zobaczyć Rocky’ego VI. Kazał mi popróbować nosić różne fryzury więc pokazałam mu, że byłam w Pitch Perfect. Próbowałam różnych rzeczy i powiedział mi, żebym spróbowała mówić z akcentem. Pokazał mu zdjęcie z Pitch Perfect jako Barden Bella, gdzie wszystkie byłyśmy pozapinane pod szyje i ze spiętymi włosami. Powiedział „To jest to” I wtedy zaczęłam tworzyć te stroje i upięcia. Pierwsze powiedział, że będę mówiła po rosyjsku, ale potem kazał mi mówić z rosyjskim akcentem ponieważ nie mówiłam tak zbyt często. W dwa tygodnie pojawiłam się na NXT. Trzy miesiące później zadebiutowaliśmy na Royal Rumble”

Cały wywiad możecie przeczytać pod tym linkiem.

Skomentuj

