Charlotte Flair komentuje zmienienie jej imienia przez WWE

Była Raw Women’s Champion Charlotte Flair podczas wywiadu z Orlando Sentinel została zapytana o dodanie nazwiska Flair do swojego imienia. Od początku swojej kariery była zapowiadana tylko jako Charlotte, lecz od jakiegoś czasu w zapowiedzi słychać również jej nazwisko. O to co The Nature Girl miała do powiedzenia na ten temat:

Oczywiście nie ukrywaliśmy tego, że jestem córką mojego taty, ale myślę, że Oni chcą przez to powiedzieć, że jestem w stanie to zrobić i jestem w stanie to udźwignąć. I to jest bardzo fajne. Dziwnie jest teraz mieć dwa imienia. Pisanie autografów dłuzej Ci zajmuje. Częściej łapią mnie skurcze w ręce [śmiech] Ale uważam to za fajne, że [WWE] włożyło tyle przemyśleń w rozwój mojej postaci. Robi to pewną różnicę.”

Podczas wywiadu Charlotte została również zapytana o różnicach pomiędzy byciem na głównym rosterze, a w NXT. Przyznała, że życie na głównym rosterze jest trudniejsze oraz, że nabrała szacunku dla kobiet, które nie miały NXT:

Bycie w trasie to inna bestia. To co myślałam o głównym rosterze kiedy byłam w NXT jest o wiele bardziej inne niż to co myślę teraz. Jesteś w trasie 250 dni w roku, z dala od swojej rodziny, nie masz ringu, nie znasz wiesz o swoim pojedynku miesiąc wcześniej, nie masz jak poćwiczyć, nie jest to na żywo, robisz pięć show w tygodni…Nie. Kiedyś oglądałam jakiś pojedynek i myślałam „Och, nie podobał mi się ten pojedynek?” Absolutnie nie. Nabrałam nowego szacunku dla kobiet, które były tu przed nami i, które nie miały NXT.”

Została również zapytana czy jako córka Rica Flaira wycina innym dziewczynom różne kawały. Charlotte zaprzeczyła, lecz opowiedziała pewną historię z ostatniego Live Eventu:

Zrobiłam kawał jednej dziewczynie na zeszłej trasie po Europie – ona uwielbia czekoladę więc podałam jej batonik Mars podczas naszej walki. Było to całkiem zabawne.”

Cały wywiad możecie przeczytać pod tym linkiem.

Zgadzacie się z Charlotte na temat jej imienia? Uważacie, że to na prawdę coś zmienia?

One thought on “Charlotte Flair komentuje zmienienie jej imienia przez WWE

  1. Podobnie było z AJ też na początku była zapowiadana jako „AJ” a później dodali Lee.. a wracając do Charlotte to zapewne wygra tytuł Womens na Roadblock :p

    Lubię to

Skomentuj

