Taryn Terrell i Taylor Wilde mówią o Six Sides of Steel Matchu o Knockouts Championship

Dzisiaj na Impact Wrestling zostanie ukoronowana nowa TNA Knockouts Champion. Kilka tygodni temu Gail Kim musiała zrzec się mistrzostwa z powodu kontuzji i chwilę później ogłoszono, że nowa mistrzyni zostanie wyłoniona w walce pomiędzy Jade i Rosemary. Jak się potem okazało ich starcie odbędzie się w stalowej klatce w main evencie show.

Dwie byłe mistrzynie Knockouts, którym nie obca jest walka wewnątrz stalowej konstrukcji – Taylor Wilde i Taryn Terrell powiedziały kilka słów na temat tego wielkiego starcia w wywiadach z ImpactWrestling.com

Była liderka The Dollhouse Taryn Terrell powiedziała te o to słowa nawiązując do swojej walki w klatce z Gail Kim.

Walki w klatce są niesamowicie bolesne! Byłam jednak strasznie podekscytowana ponieważ uwielbiam ekstremalne pojedynki. Moja walka z Gail Kim wewnątrz klatki była szalona. Tego wieczoru zerwałam więzadło w swoim kolanie. Ale całe doświadczenie było tego warte!”

Taryn również skomentowała swoją niesamowitą walkę z Gail na Slammiversary w 2013 roku.

Wszystko po prostu wyszło dobrze tamtego wieczoru. Wiedziałam, że ja i Gail stworzyłyśmy magię chwilę po zakończeniu walki. Było to starcie, które umieściło wisienkę na szczycie mojej kariery.”

Była Knockouts Champion i była Knockouts Tag Team Champion Taylor Wilde w swoich przemyśleniach wypomniała również, że Rosemary po swojej stronie ma niebezpieczną broń – Abyssa, z którym Taylor miała parę zetknięć podczas swojego pobytu w TNA w 2009 roku. Taylor powiedziała:

Uważam za świetne to, że dwie kobiety uczestniczą w main evencie. Mam nadzieje, że panie będą dalej szły do przodu. TNA zawsze zatrudniało kobiety, które lubią rywalizację w ringu i chcą coś zmienić w wrestlingu. Każdy fan TNA powinien wiedzieć, że Abyss jest tykającą bombą. Posiadanie go po swojej stronie może być wielkim plusem albo porażką. Jestem pewna, że Rosemary wykorzysta go dla swojej potrzeby, ale również nie straci swojej czujności.”

Taylor, jako jedna z pierwszych zawodniczek TNA, wypowiedziała się również na temat początków budowania dywizji Knockouts prawie dekadę temu.

Kiedy ja byłam Knockout, świat dopiero zaczął dostrzegać tę zmianę w dywizji kobiet w TNA. Panie zaczęły występować w poważniejszych storylinach i dostawały szansę by walczyć w dwóch pojedynkach na jednym show. Czuje się zaszczycona, że mogłam być częścią tej zmiany.”

Całe wywiady z Taryn i Taylor możecie znaleźć klikając w imienia zawodniczek.

Kto według Was wygra dzisiejszego wieczoru? Jade czy Rosemary? Brakuje Wam Taylor i Taryn?

3 thoughts on “Taryn Terrell i Taylor Wilde mówią o Six Sides of Steel Matchu o Knockouts Championship

Skomentuj

