Brie Bella mówi o tym, że WWE chciało zapłacić za powiększenie jej biustu

Gwiazda Total Divas i Total Bellas Brie Bella podczas rozmowy z Lilian Garcią na jej podcaście wyjawiła, że podczas jej castingu Diva Search WWE zaproponowało jej, że zapłacą za powiększenie jej biustu oraz biustu jej siostry – Nikki Belli, która w tamtym czasie jeszcze miała naturalne piersi. Jak wiadomo, Brie do tego dnia ma naturalne piersi. O to co powiedziała na ten temat:

Rozumiem, że musieli mieć jakieś dziwne pytania, ale było kilka z którymi miałam pewien problem. Mówili o moich piersiach. Nie miałam zbyt dużych…Zapytali mnie czy pozwolę im by zapłacili za moją operacją plastyczną. Stałam na scenie, rozglądałam się i nie wiedziałam co powiedzieć. Mówili nam, że nie mamy biustu. Byłam strasznie zdezorientowana przez to co się dzieje. Ale wiadomo, że przecież pracują w telewizji.”

Brie również powiedziała kilka słów na temat byłej mistrzyni Mickie James, która niedawno powróciła do WWE by zawalczyć na NXT Takeover: Toronto i po raz pierwszy od ponad sześciu lat zawalczyła w ringu WWE. Brie powiedziała o Mickie te oto słowa:

Nigdy nie zapomnę Mickie James. Była jedną z tych, które się dla mnie wyróżniały. Oglądałam ją i byłam w szoku! Ona jest niesamowita! Wtedy zaczęłam się w to co raz bardziej wciągać.”

Cały podcast możecie obejrzeć poniżej.

Skomentuj

