Emma mówi, że mogła być sparaliżowana

Emma, której nie widzieliśmy w ringu od maja z powodu poważnej kontuzji, napisała na Instagramie, że jej kontuzja mogła nawet spowodować paraliż. W wiadomości poniżej opisała również swój stan przed operacją.

Dokładnie sześć miesięcy temu nie mogłam się schylić by założyć buty. Nie mogłam podnieść rąk do góry by się ubrać. Nie mogłam utrzymać ręki by zrobić sobie makijaż. Nie mogłam usiąść czy chodzić bez odczuwania bólu. Wiedziałam, że jest źle kiedy uświadomiłam sobie, że te uczucia nie znikają oraz kiedy ciągle łapał mnie skurcz w moim karku i lewej stronie kręgosłupa. Jeszcze straszniejsze było dowiedzenie się, że jak najszybciej potrzebuje operacji kręgosłupa ponieważ skurcze i osłabienie mojej lewej ręki były powodem uszkodzenia nerwu z przepukliny kręgosłupa w moim rdzeniu kręgowym. Ale w tamtym momencie jedyne o czym myślałam to to ile mam szczęścia, że nie jestem sparaliżowana! Sześć miesięcy temu przeszłam operację i tutaj możecie zobaczyć usunięty dysk. Dzisiaj stoję tutaj i szczęśliwie mogę powiedzieć, że jestem w dobrej formie i zdrowa. Była to szalona podróż, ale nie traciłam optymizmu, skupienia i determinacji by być lepszą niż kiedykolwiek przedtem. W końcu nie przeniosłam całego swojego życia przez cały świat i nie zostawiłam wszystkiego dla niczego. Wierzę, że nic nie dzieje się bez przyczyny i może musiałam na chwilę upaść z dala od tłumu bym mogła powrócić i zająć główne miejsce…I wierzcie mi, tak zrobię!”

Miesiąc temu Emma powróciła do ringu na jednym z Live Eventów i wkrótce pojawi się ponownie na ekranie pod nowym pseudonimem – Emmalina.

Poniżej zdjęcie, które Emma opublikowała w tym samym poście.oie_odgqzassq9fm

Cieszycie się, że Emma wkrótce powróci?

Skomentuj

