Czego możemy się spodziewać od Mandy Rose?

Była gwiazda Total Divas i jedna z nowych zawodniczek NXT – Mandy Rose udzieliła wywiadu WWE.com, aby przedstawić WWE Universe swoją osobę. Cały wywiad możecie przeczytać pod tym linkiem, a poniżej znajdziecie przetłumaczoną część.

O różnorodności w rosterze NXT:

NXT jest pełne niesamowitych, wyróżniających się zawodników. Mają oni świetne ciała, są charyzmatyczni i piękni w swoim własnym znaczeniu. Jednak ja mam to wszystko. Mam ciało, twarz, talent, siłę, osobowość i jakość gwiazdy. Mam wszystko. Nikt w NXT nie wygląda i nie walczy tak jak ja. I w dodatku, ja dopiero się rozkręcam!”

O tym czego możemy się spodziewać od Mandy Rose:

Najlepszego. Nic innego prócz tego co najlepsze. Mam wszystko czego potrzeba by wywrócić dywizję kobiet NXT do góry nogami. Idę prosto na szczyt. NXT Universe ma szczęście, że mają The Golden Goddess WWE – Mandy Rose.”

Skomentuj

