Alexa Bliss mówi o swojej walce z Becky Lynch

Pretendentka do SmackDown Women’s Title – Alexa Bliss mówiła ostatnio z The Idaho Press, aby zareklamować niedzielny Live Event WWE w Namp’ie. Cały wywiad możecie przeczytać pod tym linkiem, a poniżej można przeczytać przetłumaczoną część.

O tym jak trudno jest ten biznes:

Ludzie nie są świadomi tego przez co my przechodzimy. Wiele razy zaczęła lecieć mi krew z nosa albo byłam cała poobijana. Nic co zrobisz nie przygotowuje cię do tego co będziesz robił ze swoim ciałem. To jest najtrudniejsze co kiedykolwiek robiłam.”

O zasmuceniu pewnego fana:

Jestem teraz tym złym charakterem. Więc na ostatnim Live Evencie, podeszłam do dziecka tej kobiety by przybić mu piątkę, ale ostatecznie tego nie zrobiłam i ta kobieta bardzo się na mnie zdenerwowała. W głębi duszy się jej bałam, ale było to dosyć zabawne. Dlatego kocham podróżować. Mam okazję poznać wiele innych ludzi i odwiedzić wiele innych miejsc, w których wcześniej nie byłam takich jak Nampa.”

O swojej walce z Becky Lynch w listopadzie:

Jestem z pewnością gotowa na ten pojedynek. Poszłam do Performance Center i trenowałam trochę więcej w ringu. Oglądałam jej taśmy i obserwowałam ją. Widziałam wszystko co ona potrafi, ale ona nie widziała wszystkiego co ja umiem. Może i przetarła mi szlaki, ale ja odbiorę jej tytuł i stanę się ewolucją nowej ery.”

Skomentuj

