Natalya mówi o swojej roli heel’a

Gwiazda Total Divas Natalya udzieliła ostatnio wywiadu Channel Guide Magazine, w którym mówiła na temat dywizji kobiet na SmackDown, swojej roli Heela, nowym sezonie Total Divas i na wiele więcej innych tematów. Cały wywiad możecie przeczytać pod tym linkiem, a poniżej przeczytacie jego przetłumaczoną część.

O nowych postaciach w Total Divas:

Uważam, że dobrze jest mieć nowe gwiazdy w składzie, ale widownia potrzebuje również znajomych twarzy. To tak jakby oglądać Kardashianów bez Kim, Khloe czy Kourtney. Ważne jest by była ta nowa integracja, ale ważne jest by mieć takie osoby jak ja, siostry Bella, Eva Marie czy powracającą ponownie Naomi ponieważ widzowie czują z nami więź.”

O swojej roli Heela:

Teraz jestem po drugiej stronie medalu jaka zła dziewczyna. Jest to wyzwanie ponieważ dalej próbuje przekonać widownię, że jestem zła i nie powinni mnie lubić. Kiedy przychodzą to chcę, aby mnie wygwizdali. Są takie chwile kiedy przychodzę do nich i oni tego nie robią. Nie chcę żeby mnie dopingowali bo wtedy czuję, że nie wykonuje swojej pracy.”

Skomentuj

