Naomi opowiada o swoim nowym gimmicku

W lecie Naomi zadebiutowała na SmackDown z nowym, wyrazistym wyglądem, o którym opowiedziała w wywiadzie z WWE.com. Cały wywiad możecie przeczytać pod tym linkiem, a poniżej znajdziecie przetłumaczoną część.

O swojej inspiracji na nowy wygląd:

Zainspirował mnie film, którego dużo ludzi pewnie nie zna. Film nazywa się „Ostatni smok” Jest to film z lat 80.”

O tym co zmotywowało ją do znalezienia czegoś nowego:

Po tym jak Team B.A.D się rozpadł i po Brand Extension, ja doznałam kontuzji i wzięłam trochę wolnego. Tamina również doznała kontuzji i też wzięła trochę wolnego. Więc nasza drużyna była skończona i obie nie byłyśmy na ekranach. Kiedy miałam powrócić po kilku miesiącach to uznałam, że potrzebuje czegoś nowego, czegoś świeżego i najwyższa pora, abym ewoluowała w pojedynkę. To chciałam zrobić. Więc nalegałam, nalegałam, nalegałam, mówiłam do Vince’a McMahon i w końcu powiedział „Ok, pozwolimy Ci spróbować co z tego wyjdzie” Było to dla mnie bardzo stresujące, ale wszystkim się podobało. Vince mi pogratulował świetnej roboty i z chęcią oglądał jak to się rozrasta.”

O tańcu i włączeniu go w jej postać:

Taniec jest globalny. Myślę, że każdy lubi tańczyć. Można siebie wyrazić poprzez taniec, widownia może ciebie poznać i zobaczyć, że jesteś szczęśliwy i podekscytowany. Ze względu, że jestem byłą tancerką to jest to moją drugą naturą. Jest to coś w czym jestem dobra i ludzie lubią mnie wtedy oglądać więc czemu by tego nie robić? W pewnych momentach mojej kariery nie tańczyłam, a czuje, że jestem najbardziej interesująca i wychodzę najlepiej kiedy jestem sobą. Taniec jest częścią mnie.”

Skomentuj

