Becky Lynch mówi o swoich początkach w NXT

SmackDown Women’s Champion Becky Lynch udzieliła ostatnio wywiadu ESPN.com, aby zareklamować nadchodzącą trasę WWE po Europie. Beckky mówiła między innymi o byciu idolką dla innych, ewolucji swojej postaci czy złączeniu z powrotem Four Horsewomen. Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem, a poniżej możecie przeczytać przetłumaczoną część.

O jej pierwszym gimmicku w NXT:

Nie mówmy o tym nigdy więcej. Nie idzie zejść niżej niż to. Czasami musisz zrobić z siebie głupka i dopiero potem zyskujesz trochę więcej władzy. Mam nadzieje, że kiedyś wyjdzie z tego niezła biografia. To było okropne i wszyscy o tym wiedzieli. Niech nikt nawet nie próbuje zaprzeczać.”

O byciu pierwszą SmackDown Women’s Champion:

Trudno było mi w to uwierzyć. Była to kulminacja wszystkiego na co pracowałam. Nie tylko w tym roku, ale odkąd miałam 15 lat i kiedy weszłam do tej małej szkolnej hali, gdzie mieliśmy sześć niebieskich mat zamiast ringu i kiedy zaczynałam trenować z Finn’em Balorem. Była to kulminacja pracy z połowy mojego życia – uwzględnione w biało-niebiesko-złotym mistrzostwie. Trudno to określić. Ale wszystkie wspomnienia przeleciały mi przed oczami.”

Skomentuj

