Ważne ogłoszenie

Jak już pewnie zauważyliście na stronie raporty pojawiały się z pewnym opóźnieniem. Działo się tak z powodu braku czasu, który poświęcałem na naukę.

Jednak teraz pojawiły się problemy z moim komputerem, który co jakiś czas sam się wyłącza. Przez to trudno jest mi obejrzeć jakąkolwiek gale, a co dopiero zrobić z niej raport.

Być może problem sam zniknie w co wątpię lub uda mi się naprawić mój dawny komputer w co również wątpię. Jeśli nie to dodawanie czegokolwiek na stronę będzie bardzo trudne gdyż nie mam dostępu do żadnego zastępczego komputera. 14 października ma przyjechać mój brat, który zawsze zajmował się jakimikolwiek problemami z moim komputerem.

Piszę to, abyście wiedzieli, że strona nie kończy swojej działalności. Postaram się zrobić co w mojej mocy 🙂

Skomentuj

