Gail Kim mówi o odejściu na emeryturę i wrestlingu kobiet

Gail Kim mówiła ostatnio z Ring Rust Radio by zareklamować nadchodzącą galę PPV TNA – Bound For Glory, na której Gail zawalczy o TNA Knockouts Championship. Całego wywiadu możecie posłuchać pod tym linkiem, a poniżej możecie przeczytać przetłumaczone części wywiadu.

O tym czy odejdzie na emeryturę:

„Wiele osób się o to pytało. Mam prawie 40 lat. Jestem wdzięczna, że byłam w tym biznesie przez 16 lat co nie wiele kobiet może powiedzieć, że miało tyle szczęścia by mieć taką karierę przez tyle lat z rzędu. Powiedziała bym, że w przeciągu najbliższych kilku lat będę musiała odejść na emeryturę. Zawsze mówiłam, że odejdę kiedy moje ciało nie będzie mogło już dalej kontynuować. Nigdy bym nie chciała, aby fani widzieli mnie co raz słabszą w moich występach niezależnie od wieku. Jestem straszną perfekcjonistką, że nie chciałabym, aby oni widzieli jak robię się wolniejsza. Zawsze mówiłam, że kiedy nadejdzie ten dzień to odejdę. Jeśli chodzi o plany na przyszłość to chciałabym pracować za kulisami i pomóc dziewczynom budować dywizję. Chcę, aby następne pokolenia były tak sukcesywne jak to moje.“

O tym jak wrestling kobiet się zmieniał przez wiele lat:

„Zanim wrestling kobiet nastał dla nas w 2007 roku, ludzie mi zawsze mówili, że fani nie chcą widzieć kobiecego wrestlingu. Nigdy nie chciałam w to wierzyć. Mogłam słuchać tych wszystkich ludzi, którzy byli moimi przyjaciółmi i innych fanów, którzy myśleli, że nie chcą tego widzieć bo mieli błędną definicję tego czym wrestling kobiet był. Zawsze w wierzyłam i zawsze miałam pasję jeśli chodzi o wrestling kobiet. Myślę, że fani wtedy zobaczyli, że dajemy radę to robić i mamy do tego pasję. Zawsze próbuje dociec dlaczego nie zyskałam wielkiego wsparcia fanów kiedy zaczynałam w WWE i myślę, że stało się tak z powodu wielu rzeczy. Może nie miałam świetnego storylinu, może nie mogli się do mnie upodobnić, ale czuje, że w tym biznesie ostatecznie przekonałam ich do siebie ponieważ poczuli moją pasję dla wrestlingu. To mieliśmy ze sobą wspólne. Jestem strasznie wdzięczna, że doceniali wszystko od samego początku. Na przykład mój feud z Awesome Kong, dzięki nim to był taki sukces. Tak, dostałyśmy szansę i wykorzystałyśmy ją, ale oni w nas naprawdę wierzyli. Wrestling kobiet musiał przebyć długą drogę od 2007. Teraz jest 2016 i ścieżka, którą panie idą jest świetna. Powiedziałam to w innych wywiadach ponieważ ludzie myślą, że rywalizujemy z dziewczynami z WWE, ale ja je wspieram. Chcę, aby miały tę szanse i scenę, której ja tam nigdy nie miałam. Doceniam to jak bardzo tego chcą. Kiedy widzę gdy spełniają się ich marzenia to czuje się niesamowicie. Wiem jak to jest i chcę, aby one również to wiedziały.”

O swoich walach z Taryn Terrell i Awesome Kong:

„Z Kong i Taryn mam podobny związek kiedy z nimi rozmawiam. Prawie, że mamy ze sobą tę magiczną chemię. Więc zawsze kiedy walczę z nimi w wielkiej walce albo na telewizji, czujemy to ciśnienie by wypaść lepiej niż poprzednim razem. Miałam tę magiczną chemię z Kong i po niej nie sądziłam, że będę to czuła z kimś jeszcze. Wtedy pojawiła się Taryn i znowu poczułam tę magię więc czułyśmy tę presję by ponownie dobrze wypaść. Nasz Ladder Match, który miał być kolejnym Last Knockout Standing Match’em czego fani nie wiedzą. Miałyśmy udany Last Knockout Standing Match i pomyśleli, że skoro był udany to zrobimy kolejny w telewizji. Błagam ich, aby dali nam coś innego na przykład Ladder Match. Taryn się zgodziła i wtedy zaczęło się pojawiać to wielkie ciśnienie. Ten dzień nie mógł być piękniejszy niż sobie to wyobraziliśmy i wyszło, że był to jeden z moich trzech najlepszych pojedynków.“

Skomentuj

