Lana mówi o swoich początkach w wrestlingu

The Ravishing Russian Lana udzieliła ostatnio wywiadu Crave Online, aby zareklamować nadchodzący sezon Total Divas. Cały wywiad możecie znaleźć nieprzetłumaczony pod tym linkiem, a poniżej jego przetłumaczoną część.

O znowu walczeniu w ringu:

„Z chęcią bym to zrobiła gdyby czas był odpowiedni. Moim marzeniem zawsze było by zadebiutować w ringu na WrestleManii i ludzie się ze mnie śmiali. Ludzie zawsze się ze mnie śmieją i z moich szalonych pomysłów. Sięgaj gwiazd, a w najgorszym wypadku to dosięgniesz tylko księżyca więc mówiłam, że zadebiutuje na WrestleManii i ludzie się śmieją, ale tak się wydarzyło. Teraz filmowałam wiele rzeczy dla Total Divas i skupiałam się na swoich ślubach więc kiedy to minie z pewnością będziecie mnie częściej widzieć w ringu“

O rozpoczęciu w wrestlingu:

„Z WWE poszłam na kasting myśląc, że nigdy mi się nie uda dostać tej pracy. Robili wtedy WWE Diva Search i myślałam, że nie dostane pracy ponieważ nie walczyłam. Poszłam na te otwarte przesłuchania i ciągle mnie przywoływali z powrotem i z powrotem aż w końcu zostało nas 12 dziewczyn, gdzie również znalazły się Eva Marie i JoJo i pamiętam jak Triple H tam był. Potem przeszłyśmy przez miesięczny trening, ucząc się jak upadać i odbijać się od lin i wtedy zakochałam się w WWE i w tym biznesie. To był ten perfekcyjny świat, gdzie łączyły się sport, akcja, aktorstwo i rozrywka. Czułam, że w końcu znalazłam swoje miejsce. Potem wybrali pięć dziewczyn, z którymi podpisali kontrakt i ja, Eva Marie i JoJo byłyśmy w tej piątce i wtedy zaczęła się moja przygoda i moje życie się odmieniło i tam znalazłam swoje męża (śmiech)“

Skomentuj

