Paige komentuje plotki na swój temat

Od kilku tygodni Paige jest kontrowersyjnym tematem w świecie wrestlingu kobiet. Przez ten czas pojawiło się więcej pytań niż odpowiedzi, na które Paige w końcu postanowiła odpowiedzieć w poście na Twitterze.

Była Divas Champion napisała:

„Po pierwsze chciałabym podziękować moim wszystkim fanom za ich miłość i wsparcie przez ostatnie tygodnie. Pozwólcie mi zacząć od powiedzenia, że plotki na temat mojego odejścia z WWE są zupełnie nieprawdziwe! Nie mogę się doczekać mojego powrotu do akcji w jakimś czasie kiedy moja kontuzja jest wyleczona i gotowa do powrotu. Chociaż byłam rozczarowana moim zawieszeniem to szanuje Wellness Policy WWE. Jednak pozwólcie mi powiedzieć, że nie zostałam zawieszona z powodu narkotyków, ale z powodów formalnych. Zrobiłam badania i niczego nie wykryto. Podjęłam się go kiedy nie byłam w domu gdy moi agenci się ze mną skontaktowali. Więc jechałam 200 mil by go zrobić. Niestety nie zrobiłam go na czas według agentów. Jeszcze raz, dziękuje wszystkim za waszą miłość i wsparcie!“

Skomentuj

