Winter mówi o swojej pracy i zwolnieniu z TNA

Była TNA Knockouts Champion i gwiazda WWE Winter znana również jako Katie Lea Burchill pojawiła się ostatnio w podcast’cie Pancakes and Powerslams Show. Podczas rozmowy Winter mówiła o swoich początkach w wrestlingu, karierze w WWE, Ladder Matchu z Beth Phoenix, karierze w TNA i o wielu innych rzeczach. Poniżej znajdziecie przetłumaczony fragment, a pod tym linkiem znajdziecie cały wywiad.

O tym dlaczego jej gimmick Katie Lea Burchill się zakończył:

„Chcieli zrobić to całe kazirodztwo, ale chcieli nasz traktować z szacunkiem i zrobić z tego dobrą fabułę zamiast wszystko przyśpieszyć ponieważ to by było powolne tak czy siak, ale na koniec niestety musieli go zakończyć z powodu bycia PG“

O swoim storyline z Angeliną Love jako Winter w TNA:

„To był w pełni pomysł Vince’a Russo. Miałam kilka spotkań, gdzie siedzieliśmy i rzucałam mu pomysły. Zawsze był bardzo otwarty i pomocny. Wziąłby to co by mu się spodobało i napisał by storyline. Ostatecznie to był to jego pomysł i jego stroyline. Zawsze będę mu za to wdzięczna“

O swoim zwolnieniu z TNA:

„Nic mi nie powiedziano. Nie powiedziano mi ani jednego słowa. Mój kontrakt wygasł i po prostu przestali mnie bookować i tak to się zakończyło“

Skomentuj

