Ember Moon mówi o swojej podróży do WWE

Niedawno debiutująca zawodniczka NXT – Ember Moon udzieliła ostatnio wywiadu dla WWE.com, w którym mówiła na temat swoich początków w wrestlingu, swojej karierze, swoich celach oraz planach na przyszłość. Poniżej macie przetłumaczoną część, a pod tym linkiem znajduje się na cały nieprzetłumaczony wywiad.

O swojej drodze do WWE:

„Jeśli się nie mylę to byłam na ich radarze po moim pierwszym tryout’cie w 2007 w budynku FCW. Po byciu odrzuconą zadzwonili do mnie ponownie na dwa kolejne próby w 2008 i w połowie 2009. Po próbie w 2009 doszłam do wniosku, że muszę podbudować swoje imię na scenach niezależnych i tak zrobiłam. Ich odmowa była moją ostateczną motywacją. Chciałam tylko pokazać WWE co przemknęło im obok nosa oraz udowodnić, że kobieta może dokonać wszystkiego. Walczyłam w turniejach, w walkach wieczoru, z udziałem pinesek, w walkach TLC i nawet przeciwko mężczyznom. Nie miałam granicy ponieważ chciałam być najlepsza i dlatego się tu dostałam“

O swoich treningach:

„Moim pierwszym trenerem był generał Skandor Akbar z World Class Championship Wrestling. Zaczęłam z nim trenować w kwietniu 2007. Trenowałam z Akbar’em od poniedziałku do piątko przez cztery, pięć godzin każdego dnia. Uczyłam się po staremu. Nie dotknęłam nawet ringu przez ponad pierwszy miesiąc, dopóki on nie uznał, że nie zasłużyłam na to“

O tym co zainspirowało ją do zostania zawodniczką:

„Mój dziadek zapoznał mnie z wrestlingiem i zasiał tym samym ziarno, które nie wyrosło dopóki nie stałam się ofiarą zastraszania“

Skomentuj

