Eve Torres mówi o postępach dywizji kobiet w WWE

Trzykrotna Divas Champion Eve Torres mówiła ostatnio z Channel Guide Magazine, aby zareklamować film, w którym występuje u boku Jackie’go Chana o nazwie „Skiptrace“ Cały wywiad możecie znaleźć klikając w ten link, a poniżej znajdziecie przetłumaczoną część.

O pracy na planie filmowym:

„Byłam ogromna fanką Jackiego Chana kiedy dorastałam. Dotarłam na plan i byłam strasznie zdenerwowana. Stresowałam się ponieważ nie nauczyłam się choreografii na żadną walkę. Myślałam, że nauczę się tego dzień przed kręceniem albo nawet kilka godzin wcześniej. Ale nie tak tu się to robi. Przez cały czas myślałam „Ok, czy ktoś może mi powiedzieć co robimy?“

O różnicach pomiędzy graniem, a walczeniem w ringu:

„Jest duża różnica pomiędzy występowaniem w WWE na oczach tysiąca ludzi w arenie, a graniem w scenie z kamerą przystawioną Ci do twarzy. Podczas zajęć musiałam się do tego przystosować, ale podobało mi się to wyzwanie. Było to dużo zabawy.“

O postępach jakie kobiety dokonały w WWE:

„Spoglądam na nie i strasznie się ciesze dla tych dziewczyn. Wiem jak wiele to dla nich oznacza ponieważ wiem jak wiele znaczyłoby to dla mnie kiedy tam byłam. Ale teraz łódź odpłynęła i mam 10-miesięczne dziecko w domu. Musiała bym dużo poświęcić gdybym chciała na pełny etat powrócić do tej roli. Więc jestem zainwestowana w moje nowe życie i nowe projekty. Jestem szczęśliwa. Oglądam to co się dzieje z podekscytowaniem, ale w tym samym czasie jest mi ciężko ponieważ kiedy ja tam byłam, coś takiego nie miało miejsce. Zawsze próbowałyśmy. Kobiety próbowały walczyć i próbowały. Niestety nie udało nam się dotrzeć tak daleko jakbym chciała kiedy tam byłam. Łączyło się z tym wiele niezadowolenia. W jakiejś mierze to jest powód dlaczego postanowiłam odejść z WWE. Czymś pięknym jest oglądanie teraz, że to się dzieje ponieważ jak widzieliśmy z Rondą, kobiety mogą być gwiazdami w agresywnym sporcie dominowanym przez mężczyzn“

Zwiastun filmu z Eve możecie obejrzeć poniżej.

2 thoughts on “Eve Torres mówi o postępach dywizji kobiet w WWE

Skomentuj

