Nowe informacje o zawieszeniu Evy Marie

TMZ podaje, że wyniki Evy Marie wykazały zawartość Adderallu w jej organizmie co doprowadziło do naruszenia polityki Wellness Policy WWE i zawieszenia na 30 dni. Adderall to środek stosowany do leczenia nadpobudliwości czy zaburzeń uwagi (ADHD)

Eva Marie mówiła TMZ, że ma receptę na ten lek, który również był powodem zawieszenia Romana Reignsa dwa miesiące temu.

Źródło z WWE powiedziało TMZ, że lek nie został odpowiednio zatwierdzony przez federację, ale Eva pozostaje przy tym, że ma prawdziwą receptę od lekarza.

Eva powiedziała jeszcze TMZ:

„Jestem rozczarowana, że to zawieszenie miało miejscu, jednak rozumiem i szanuje, że WWE działa zgodnie z Wellness Policy i nie podważa jej integralności. Ja zostałam zawieszona z powodu nie oddania odpowiednich papierów na czasu, który lekarze WWE mi przydzielili. Nie mogę się doczekać mojego powrotu!“

Zanim TMZ podało te informacje, mąż Evy – Jonathan Coyle napisał na Twitterze po czym usunął tę o to wiadomość:

„Kiedy ludzie dowiedzą się dlaczego moja żona została niesłusznie zawieszona to będą w absolutnym szoku. Oficjalne informacje i fakty już wkrótce“

Co do Six Divas Tag Team Matchu na SummerSlam to najprawdopodobniej ktoś zastąpi Evę.

3 thoughts on “Nowe informacje o zawieszeniu Evy Marie

Skomentuj

