Nikki Cross mówi o swoich początkach w biznesie

 Gwiazda NXT Nikki Glencross mówiła ostatnio z Brytyjskim Telegrapj Newspaper na temat między innymi rewolucji kobiet w WWE, jej początkach w wrestlingu i swoich celach. Cały wywiad możecie przeczytać nieprzetłumaczony pod tym linkiem, a poniżej przetłumaczoną część.

O jej obawach byciu w biznesie jako kobieta:

„Ta myśl przeleciała mi przez głowę, ale nigdy mnie to nie zniechęcało. Jeśli był jakaś przeszkoda lub obawa to dla mnie nie miało to znaczenia – motywowało mnie to do sukcesu. Taka jestem“

O rewolucji kobiet WWE:

„Rewolucję świetnie się oglądało, jest wzmacniają i wysyła świetną wiadomość. Jesteśmy inspiracją. Kobiety i mężczyzny podziwiają nas“

O jej początkach:

„Postanowiłem rozejrzeć się za szkołami kiedy uczęszczałam na University of Glasgow i zaczęłam chodzić do Scottish Wrestling Alliance. Czułam się dobrze. Wiedziałam, że tam było moje miejsce. Kontynuowałam trening – cztery, pięć razy w tygodniu, godząc to jakoś ze zmianami w restauracji fast food’owej, gdzie pracowałam“

Skomentuj

