Jade mówi o przemocy w swoim dawnym związku

Była TNA Knockouts Champion Jade mówiła ostatnio z Huffington Post na temat przemocy w rodzinie czy związku. W tym wywiadzie, który cały znajdziecie nieprzetłumaczony pod tym linkiem, Jade dzieli się swoim własnym doświadczeniem z przemocą w związku oraz mówi o tym jak znalazła wsparcie poprzez kampanie Safe Horizon #PutTheNailInIt.

O presji podzielenia się swoją historią:

„Atletki, szefowe, kobiety, które mają władzę, czujemy presję, aby być dobrą inspiracją dla innych kobiet, aby być silne, że nie chcemy, aby wiedzieli o naszych problemach. Nie chciałam być znana jako ofiara. Próbowałam również się dostać na ekrany więc zastanawiałam się czy jeśli podzielę się tą historię, czy to zepsuje mi karierę? Robiło się to co raz bardziej częstsze do tego stopnia, że gdy powiedziałam coś co mu się nie spodobało to robił się agresywny. Raz byłam w łóżku i się pokłóciliśmy więc on wyszedł z pokoju, ale po chwili wrócił i uderzył mnie w głowę (jej chłopak też był wrestlerem) Potem zaczął mnie dusić. Tak jak o tym teraz myślę to dusił mnie za każdym razem kiedy mu się coś nie podobało. Wkrótce zauważyłam, że on uważał skoro mnie nie bije czy nie zostawia śladu to wszystko jest w porządku“

O tym czy walki ‚kobieta vs.mężczyzna’ namawiają do takiego zachowania:

„To jest nasz wybór, że wchodzimy do ringu. Trenujemy, aby być ostrożnymi w stosunku do siebie i naszych przeciwników. Ale kiedy ktoś przyprowadza to do domu to to już nie jest wrestling. To już nie jest rozrywka. To jest po prostu przemoc. Żałuje, że jako wrestlerzy kiedy mówimy, że to się dzieje to nasze słowo jest podważane i nikt nam nie wierzy. Kiedy o tym mówimy to jest to bardzo osobiste i chcemy wsparcia“

O kampanii #PutTheNailInIt:

„Dostawałam co raz więcej i więcej wsparcia od osób, którzy wiedzieli co ta kampania oznacza albo dlaczego mój paznokieć jest pomalowany. Pomalowany paznokieć stał się moim sekretem, który wyjawiam światu mówiąc, że ocalałam. Więc kampania #PutTheNailInIt bardzo mi pomogła. Pierwszy raz od bardzo dawna czułam wsparcie od innych ludzi. Teraz chcę, aby inni co ocalali wiedzieli, że im wierzę. Nie ma nic złego w odejściu. Nic złego w powiedzeniu czegoś. Nic złego w szukaniu pomocy“

Skomentuj

