Christy Hemme mówi o swoim zwolnieniu z WWE

Była gwiazda WWE i TNA Christy Hemme pojawiła się ostatnio w The Tomorrow Show z Keven’em Undergaro. Mówiła między innymi o swoim pobycie w WWE, dlaczego została zwolniona, pracy ze Stephanie McMahon, historiach z szatni oraz odpowiedziała na pytanie – kto wygrałby prawdziwą bójkę pomiędzy Gail Kim, a Awesome Kong. Kilka filmików znajduje się na oficjalnym kanale The Tomorrow Show na YouTube, który jest pod tym linkiem, a poniżej nieprzetłumaczona część.

O różnicach pomiędzy Triple H’em, a Hulkiem Hoganem:

„Hulk jest świetny dla Hulka. Triple H jest świetny dla biznesu. Jeśli chodzi o fanów…on zawsze dawał fanom tego co chcieli…Hulk jest ikoną i jest legendarny i buduje swoją własną markę“

O swoim zwolnieniu z WWE:

„Kazali mi się przenieść do OVW, aby potrenować i moja reakcja to było „TAK! Będę mogła trenować!“ Chciałam ciężko pracować, byłam bardzo podekscytowana. Kiedy tam dotarłam to byłam tam może przez tydzień i potem do mnie zadzwonili, że mnie zwalniają. Byłam załamana. Zdruzgotana“

Dlaczego została zwolniona:

„Jestem silną kobietą, która żyje zgodnie z własnymi zasadami i jeśli karzesz mi coś zrobić z czym się nie zgadzam to ja tego nie zrobię. Więc kiedy zaznaczyłam tę linię, której nie chcę przekraczać to wtedy mnie wyrzucono…To był jeden specyficzny moment, tak to ujmę ponieważ nie chcę się wdrażać w szczegóły“

Skomentuj

