Sasha Banks mówi o stworzeniu swojej postaci

Była NXT Women’s Champion Sasha Banks mówiła ostatnio z The Orlando Sentinel, aby zareklamować niedzielny Live Event WWE w Orlando. The Boss mówiła między innymi o obecnym stanie dywizji kobiet, swojej postaci i o przyszłości. Cały wywiad znajdziecie nieprzetłumaczony pod tym linkiem, a poniżej jego nieprzetłumaczoną część.

O swojej postaci:

„Kiedy pierwsze zaczynałam, spoglądałam na ludzi takich jak Snoop, Kanye i Nicki Minaj po czym jakoś pomysł na „Ja jestem The Bossem“ przyszedł. Więc teraz jestem The Bossem”

O swojej przyszłości:

„To jest niesamowite gdy się pomyśli jak daleko zaszłam w mniej niż trzy lata. Wyobraź sobie co następne trzy lata mogą przynieść! Bardzo się wzruszam kiedy myślę o tym, że jestem częścią historii”

Skomentuj

