Summer Rae mówi o plusach i minusach biznesu

Zawodniczka WWE Summer Rae mówiła ostatnio ze stroną Naluda na temat największych różnic pomiędzy swoją postacią na ekranie, a prawdziwą sobą, o swoich doświadczeniach z wrestlingiem z dzieciństwa, najbardziej pamiętliwych momentach ze swojej kariery, radach co do wyglądu, największych wzorcach i wiele więcej. Cały wywiad możecie znaleźć nieprzetłumaczony pod tym linkiem. Poniżej znajdziecie jego przetłumaczoną część.

O swoich najbardziej pamiętliwych momentach w WWE:

„Mam bardzo dużo moich ulubionych chwil. Jedną rzeczą, która dla mnie się wyróżnia jest bycie obsadzoną w moim pierwszym filmie, The Marine 4: Moving Target. Jestem pierwszą kobietą w WWE, która kiedykolwiek wystąpiła w filmie WWE Studios i byłam bardzo zaszczycona z tego, że mi zaufali z taką okazją. Wiele się nauczyłam na planie i pokochałam aktorstwo“

O tym jak zainteresowała się wrestlingiem:

„Dorastając oglądałam WWF z moim tatą w soboty. To było coś co robiliśmy razem! Teraz fajnie jest przyprowadzić go za kulisy razem ze mną w tygodniu WrestleManii“

O najlepszych i najgorszych rzeczach w biznesie:

„Najlepszą rzeczą w mojej pracy jest widzenie tych wszystkich uśmiechów, które dzięki nam pojawiają się na twarzach ludzi. Nie ma znaczenia jaki to jest dzień albo tydzień albo miesiąc, kiedy fani wchodzą w arenę zapominają o wszystkich swoich problemach na te kilka godzin. Dlatego właśnie to robię! Spędzanie tak wiele czasu w trasie jest największym wyzwaniem dla mnie w WWE. Przegapiłem śluby i urodziny. Spędziłam wiele czasu z dala od moich przyjaciół i rodziny przez wiele lat. Ta część jest dosyć trudna“

Skomentuj

