Witajcie

Nowa strona, nowy początek, ten sam prowadzący! Aby przeczytać kliknij „Czytaj dalej”

Nie wiem gdzie zacząć. Ja (Jake Wilson) postanowiłem na razie tymczasowo powrócić z prowadzeniem strony, lecz z kilkoma zmianami. Plan jest na razie taki, aby strona istniała do końca wakacji. Jeśli ten projekt się uda pociągnę go dłużej.

Co do zmian. Po pierwsze strona nie jest już prowadzona na blogspocie jak pewnie zauważyliście tylko na wordpressie. Jest to nowe środowisko, które poznałem dosyć niedawno dlatego dalej kilku spraw się uczę. Oczywiście będzie trochę inna, ale jak do tej pory mi się podoba i mam nadzieje, że wy również się do niej przekonacie.

Dla tych którzy się zastanawiają dlaczego założyłem kompletnie nową stronę, a nie publikowałem postów dalej na Divas World mówię, że tam nie miałbym tyle możliwości co tutaj. Tam musiałem decydować o wielu rzeczach z innymi osobami, a o wielu rzeczach decydowano bez mojego zdania. Dlatego wolałem zbudować własną, swoją stronę od podstaw.

Po drugie blog już nie jest tylko o zawodniczkach z WWE i NXT (które nie jest teraz najlepsze według mnie) Postanowiłem, że skoro mam taką okazję, abym sam poprowadził strona to skupię się również na TNA, Lucha Underground i scenach niezależnych, na które Hustle na Divas World się nie zgadzał. Nasza główna strona na Facebooku się nie zmieni. Zmienimy tylko nazwę rzecz jasna.

Co najważniejsze chcę waszej pomocy. W tym momencie pracuje tutaj sam (nic nowego), ale jeśli macie jakiekolwiek pomysły na artykuły lub jakieś inne rzeczy to skontaktujcie się ze mną na naszym Facebooku lub na mój e-mail (dominik.kapias@onet.pl)

To by chyba było na tyle. Mam nadzieje, że nowa strona spodoba się wam tak samo jak dawna 🙂

One thought on “Witajcie

Skomentuj

